PROJEKTY
I PROGRAMY


 

 

 


TYTUŁY


 

 
W RANKINGU LICEÓW PERSPEKTYWY 2020
nasze liceum otrzymało
srebrną tarczę !!!
Gratulujemy wszystkim nauczycielom
i maturzystom
to m.in. Wasze wyniki
uplasowały nas na takiej pozycji.
Życzymy dalszych sukcesów !!!

 

 

Fundacja Edukacyjna „Perspektywy” potwierdza, że
I Liceum Ogólnokształcące
im. Adama Mickiewicza w Prudniku
jest wśród 500 najlepszych liceów w
Polsce sklasyfikowanych w Rankingu
Szkół Ponadgimnazjalnych
PERSPEKTYWY 2016 
i przysługuje mu tytuł 
„Brązowej Szkoły 2016”.

Jak co roku dnia 1 i 2 listopada  łączymy się pamięcią z naszymi bliskimi, którzy odeszli od nas do lepszego, innego świata. Pamiętamy o zmarłych nauczycielach, pracownikach naszej szkoły, którzy budowali historię I Liceum Ogólnokształcącego, wychowali całe rzesze młodych ludzi. 

W dniu 30 października 2018 roku w Liceum Ogólnokształcącym Nr 1 w Prudniku program patriotyczny „W hołdzie Orlętom Lwowskim” zaprezentowali uczniowie Publicznej Szkoły Podstawowej w Szybowicach noszącej imię Orląt Lwowskich. Prezentacja miała miejsce w przeddzień rocznicy  100-lecia rozpoczęcia walki polskich mieszkańców Lwowa z Ukraińcami o przyłączenie miasta do Polski.

Korzystamy z każdej propozycji udziału w programach, które służą rozwojowi naszych uczniów i kształcą postawy przedsiębiorcze. W nowym roku szkolnym zgłaszamy naszą szkołę do udziału w działaniach edukacyjnych prowadzonych w ramach programu Bankowcy dla Edukacji Finansowej Młodzieży BAKCYL.

Uczniowie klas pierwszych liceum uczestniczyli w wykładzie Mirosława Marca „Skuteczna reklama w mediach społecznościowych”, który odbył się 15 września 2018 roku w ramach Targów Inter-Region. Wypowiedzi uczniów po wykładzie:

…można było dowiedzieć się jak zrobić dobrą reklamę, jak wykorzystać swoją kreatywność w reklamie oraz jak łatwo można wpaść w pułapkę w mediach…(Julia, kl. IB)

…pan Mirosław Marzec opowiadał bardzo ciekawie, głównie o targetowaniu czy o płaceniu za reklamy w mediach społecznościowych i wyświetlaniu ich…(Paulina, kl. IA)

…bardzo ważnym czynnikiem reklamodawczym jest targetowanie czyli nic innego jak kierowanie reklam do danej grupy według kryteriów takich jak przedział wiekowy, wykształcenie, lokalizacja, zainteresowania, płeć odbiorców… koszty reklam zależą od tego jaka część odbiorców kliknie. Im większa tym tańsza reklama… (Piotr, kl. IA)

Pożegnanie z projektem Erasmus + w ZSO nr 1 w Prudniku

W dniach od 03 do 11 czerwca 2018 Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Prudniku był gospodarzem międzynarodowej wymiany młodzieży w ramach realizacji projektu Erasmus +. W projekt ten zaangażowanych  jest  pięć krajów partnerskich – Polska, Rumunia, Niemcy, Bułgaria i Francja. Spotkanie w Prudniku było ostatnim spotkaniem w ramach realizacji mobilności zagranicznych dla uczniów. Pierwsze spotkanie miało miejsce w Ploesti w Rumunii, następne  w Montanie w Bułgarii, w Treuchtlingen w Niemczech  i w Beaune we Francji.

W czwartek 12 kwietnia 2018r. na Wydziale Teologii Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie odbył się finał II. Edycji Ogólnopolskiej Olimpiady Wiedzy o Rodzinie dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych.

Klaudia Chmielowska i Agata Mazurek, uczennice drugiej klasy I Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół Ogólnokształcących  nr 1 w Prudniku znalazły się w zacnym gronie finalistów. Jako finalistki olimpiady otrzymały przywilej i już dzisiaj są uprawnione do przyjęcia na studia na kierunku Nauki o Rodzinie na Uniwersytecie Warmińsko – Mazurskim z pominięciem postępowania kwalifikacyjnego. Opiekunem merytorycznym uczennic była mgr Maria Boczarska. Olimpiada przebiegała w trzech etapach: szkolonym, okręgowym i centralnym. Do etapu centralnego zgodnie z regulaminem olimpiady zostało zakwalifikowanych 10 zespołów 2 – osobowych, które osiągnęły najwyższe wyniki, czyli na 16 województw uczestniczyło w nim tylko 10.


ul. Gimnazjalna 2, 48-200 Prudnik, tel./fax +48 77 436 23 16,  e-mail: lo1prudnik@wodip.opole.pl